KarcagJembatan naik hidraulik tetapTeknologi pembinaan

masa pelepasan:2024-01-15 23:17:13 Pengguna pos:258HP138990173 Paparan halaman:402

Petua teras:Karcag,Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang,KarcagJembatan naik bergerak

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang,KarcagJembatan naik bergerak hidraulik, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

KarcagApabila menggunakan peralatan, sistem kuasa meningkatkan papan ibu. Setelah papan ibu meningkat sepenuhnya, pedal mula naik. Apabila pedal meningkat ke aras yang sama dengan papan ibu, naik berhenti dan menara dibawah untuk disambung ke lantai kotak pemalam. Pada saat ini, jembatan antara saluran muatan dan membuka muatan dan trak selesai dan ditutup, membuat ia mudah untuk bergerak; Selamat membalas dan bekerja di dalam kereta. Jembatan muatan bergerak berfungsi berat sering digunakan dalam operasi muatan dan muatan sehari-hari kita. Jenis jembatan muatan bergerak ini sangat selesa. Jembatan muatan adalah peranti jambatan yang digunakan antara garpu dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik besar: T, muatan statik besar: T, lebar besar: M, panjang besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi ke jambatan boarding bergerak dan jambatan boarding tetap. Konvensi: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M. Jembatan boarding terkandung, secara harfiah: merujuk kepada jembatan boarding terkandung dalam saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jambatan boarding yang berencana dengan baik adalah aras dengan aras atas saluran operasi memuatkan dan memuatkan. Benar-benar terintegrasi ke saluran tanpa mana-mana operasi memuatkan atau memuatkan, yang boleh menyebabkan kerosakan buruk kepada kesehatan fizikal dan mental. Kenalan segera dengan kulit dan mata boleh menyebabkan kerosakan yang signifikan. Apabila menggunakan minyak hidraulik ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada saluran. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peralatan bantuan boarding relatif selesa. Rancangannya secara umum dirancang dengan baik sejak rancangan struktur bangunan.

Saiz viskositi minyak hidraulik yang digunakan segera mempengaruhi kadar peningkatan. Minyak hidraulik termasuk dalam kategori produk kimia organik sebagai minyak bahan mentah, # digunakan pada musim panas dan # digunakan pada musim sejuk, dan ia diganti dua kali setahun. Apabila disambungkan dan menggantikan, dan tindakan efektif perlu diambil untuk memperbaiki kebocoran dan menyerap minyak.

polandiaBagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang,KarcagJembatan boarding mudah, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.

The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Jembatan naik hidraulik bergerak terutama digunakan di stesen, dermaga, gudang kilang, dan tempat lain dengan volum kargo yang tinggi tetapi tidak selesa untuk membuat platform kargo. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.

Menggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).


KarcagJembatan naik hidraulik tetapTeknologi pembinaan



It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, high usage frequency, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Anggap kualiti penghasilan jambatan penerbangan hidraulik tetap tidak memuaskan, sebab kekurangan mereka adalah kebanyakan perbaikan preventif, dan biasanya terdapat sedikit unsur operasi yang tidak normal.

Petunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.

permintaanSaya harap selepas membaca artikel ini, semua orang boleh mempunyai pemahaman sederhana tentang jambatan boarding tetap. Jembatan pengangkutan tetap direka untuk memenuhi keperluan tempat dan persekitaran istimewa, dan jenis peralatan ini milik keperluan tersendiri, memerlukan produksi dan penghasilan terpisah, spesifikasi pemasangan, dan saiz

Peranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanya

Afterwards, the service life of fixed and mobile boarding bridges was analyzed based on the actual situation. Mengingat kualiti peralatan sendiri, kualiti yang baik biasanya digunakan selama lebih dari tahun, sementara kehidupan perkhidmatan jambatan naik bimbit adalah kira-kira tahun, dan kualiti tidak terlalu baik. jambatan naik tetap mungkin mempunyai masalah dalam tahun, periksa status penyelenggaran secara peribadi, dan melakukan penyelenggaran untuk memastikan kualiti dan keselamatan jangka panjang dan kestabilan jambatan naik hidraulik, jika tidak penggunaan jangka pendek masih tidak dapat dihindari; Jarak panjang menyerang semua jenis kilang jembatan naik berharga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kami walaupun ada orang istimewa untuk menjaganya. Jika ada orang yang ditugaskan untuk pengurusan bersatu, masalah umum akan dikenalpasti dengan segera dan dilaporkan. Peraturan tepat untuk pegawai penyelenggaran profesional untuk penyelenggaran di lokasi juga merupakan tindakan penyelesaian. The hydraulic boarding bridge must undergo regular inspection and maintenance, such as whether the welding points are firm, loose, the circuit is aging, and whether each contact needs to be filled with sufficient oil. Hidup di era sekarang, orang sangat bertuah. Kerana perkembangan sosial yang cepat dari perkembangan cepat hari ini, terdapat perubahan yang menakjubkan dalam kemajuan teknologi dan kehidupan. Tenderasi pembangunan cepat pembangunan sosial membuat kehidupan semakin gembira, tetapi juga ada masa kejam. Jadi, bagaimana orang dalam industri logistik boleh bekerja tanpa terlalu letih? Jembatan penerbangan bergerak yang dicapai akan membantu anda melepaskan masalah anda.


KarcagJembatan naik hidraulik tetapTeknologi pembinaan



Apabila menggunakan benteng, pastikan permukaan bangku kerja stabil dan tegas, dan rantai tetap mesti tetap pada kenderaan. Kelajuan semasa pengangkutan adalah jam.

marketPetunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin, yang telah berkembang dengan cepat ke dalam peralatan logistik skala besar yang menyokong peralatan dengan nombor besar. Oleh kerana perusahaan produksi profesional, berdiri di tinggi rancangan peralatan logistik keseluruhan, kepuasan pelanggan telah meningkat secara signifikan. Lokasi jambatan penerbangan tetap telah dijelaskan kepada kita sebelumnya, dan kita mesti mempunyai pemahaman yang jelas mengenainya. Kepentingan lokasi telah mendapat keuntungan dari pelbagai syarikat logistik. Namun, kita tidak boleh santai waspada semasa menggunakan jambatan penerbangan hidraulik, kerana masih ada banyak tabu yang kita tidak dapat menghindarinya. Di sini, kita singkatkan sebagai berikut. Jangan lakukannya. Kerana setiap komponen dalam sistem hidraulik berfungsi di bawah tekanan biasa,KarcagBridge boarding forklift mudah, selepas valv penyelamatan disesuaikan, operasi tidak normal sistem hidraulik mungkin berlaku, mesin dan objek.

Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu sambungan tidak dibenarkan.

KarcagMasa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Ambil langkah-langkah anti basah untuk mencegah peralatan daripada menjadi basah dalam hari hujan dan salji.


Hak cipta dan notis:
1. KarcagJembatan naik hidraulik tetapTeknologi pembinaan yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat KarcagJembatan naik hidraulik tetapTeknologi pembinaan, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan KarcagJembatan naik hidraulik tetapTeknologi pembinaan adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian KarcagJembatan naik hidraulik tetapTeknologi pembinaan mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Kakamengesyorkanberita
KakaBerita terkini